Primena zakona 12.11.2024

Poštovani,

Jedan od 15 zahteva ste kažete usvojili, bez konkretnog odgovora od kada. Šta je sa ostalih 15, ako ne isto toliko opravdanim možda i važnijim?

Svi predlozi koje je SITAB poslao do sada predstavljaju mere za suzbijanje nezakonitog prevoza koji je uzeo velikog maha jer kontrole nema kao i mnogih zloupotrebekoji.

Ispunjavate želje predstavnika vlasnika taksi asocijacija, a struku i taksi preduzetnike ignorišete, tako da ste doneli predlog da 10 % ili 650 vozila bude vlasništvo privilegovanih taksi asocijacija, da zaposle posle obuke od 3 meseca na vozilima kao vozače ljude koji ne ispunjavaju sadašnje uslove koje su svi taksi preduzetnici ispunili? Iza leđa, bez javne rasprave, da bi podigli broj vozila i smanjili cenu taksi prevoza, kako pišete u obrazloženju? Ko je to predložio?

Šta je sa jednom od premisa studije o taksi prevozu, da taksi prevoz mora omogućiti isplativost obavljanja taksi delatnosti? Vama je bitnije da se gazde bogate zapošljavanjem vozača? Šta se tim firmama desilo kada ste na naš zahtev utvrdili da se ne plaćaju doprinosi za vozače? Ništa zar ne iako je to nezakonit prevoz, jer se za vozača ne plaća porez? To je generator divljeg prevoza. U okolini Beograda imate firmu koja ima 30 vozila, a jednog prijavljenog vozača a sva vozila rade, jer nema kontrole i vlasnik ima, nazovimo dobru saradnju sa loklanom upravom :). Pa to se i kod nas dešava!

Predlozi SITAB-a su u interesu korisnika taksi prevoza kao i taksi preduzetnika Grada Beograda koji žive od ovog posla i uplaćuju milion eura u budžet RS svake godine, što jeste i predstavlja javni interes.

Očekujemo Vaše angažovanje, hitno postupanje i pisani odgovor.

S poštovanjem,

Upravni odbor
SITAB-a

Murska 14
Beograd
Srbija
www.sitab.rs

Scroll to Top